48h Marseille (bedrijven)

Maak tijd voor je toekomst.
Sta je met je onderneming op een kruispunt? Welke kant moet je kiezen? Hoe breng je alle neuzen in dezelfde richting? Zoek je inspiratie? Stap even uit de waan van de dag. Maak 48 uur tijd voor elkaar en voor de toekomst. We gaan samen op zoek en co-creëren een krachtig verhaal of plan.

Een coach die inspireert.
Joke Quintens is een ervaren coach en procesbegeleider, wiens enthousiasme en professionele aanpak al verschillende veranderingsprocessen in bedrijven en organisaties in vernieuwende banen heeft geleid. Joke daagt je uit en begeleidt je doorheen een proces dat altijd tot resultaat leidt. Meer.

Marseille als inspiratie.
Creatief denken werkt beter in een uitdagende omgeving. Marseille is zo’n arena waarin we nieuwe paden in slaan. We laten ons inspireren door Marseille en gebruiken haar als creatief laboratorium. Maar de veer hoeft niet altijd gespannen te staan. Gelukkig biedt Marseille met haar zon, zee en gastvrijheid voldoende kansen om tot rust te komen.

Een creatief proces op maat.

We ontwerpen een creatief proces op maat van jouw vraag, noden of doelstelling door:
* Een intensieve voorbereiding en overleg via skype om de vraagstelling scherp te krijgen.
* Een voorstel dat besproken wordt en verder aangepast.
* Voorbereiding in groep met een oefening tijdens de heenreis.
* Inspirerende stadswandelingen doorheen Marseille als inspiratiebron.
* Ontmoeting met lokale spelers in functie en ter verrijking van het thema.
* Strategische denkoefening of creatieve brainstorm op aparte locatie met verschillende creatieve technieken.
* Intervisie en evaluatie van de concepten uit de creatieve oefening.
* Een rapport met de resultaten van de oefening.

Iedere 48 h Marseille is anders omdat iedere uitdaging anders is. Een project op maat met creatieve uitdagingen wordt op maat van de klant ontworpen.

Extra opties zijn mogelijk bvb een internationaal inspiratiespreker rond het thema, verlengen van verblijf tijdens het weekend.

Bedrijven aan het woord.

“Door al onze wilde ideeën over de toekomst naar boven te halen en bij mekaar te gooien, kwamen we in een draaikolk van initiatieven. Hieruit kwam uiteindelijk een visie, een droom of ook wel een beeld over hoe wij de toekomstige wereld zien.”
Ann Claes, Chief Brand Officer JBC.

“Joke begeleidde ons op een enthousiaste en professionele manier in onze zoektocht om twee bedrijven met met een erg verschillende achtergrond samen hun toekomstverhaal te laten schrijven. We zijn met veel bagage naar huis en aan de slag gegaan.”
Cris Jansen, Managing Partner Wenneker Group.

“Hoe kan je als marktleider in de verzekeringssector ook thought leader worden in voor de verzekeringssector maatschappelijk relevante thema’s? Dit was de vraag waar AXA Belgium mee zat. Met hun frisse co-creatieve aanpak waarin teamwork centraal staat en de concrete output waar je als bedrijf mee aan de slag kan, hielpen Joke en Dirk ons alvast een pak verder.”
Laurent Winnock, Chief Communications Officer, Director Brand and Corporate Responsibility Axa België.

“In Ter Heide speelden we met de vraag hoe we mensen binnen en buiten de organisatie meer konden betrekken bij ons verhaal en hoe we onze bewoners en organisatie konden uitdragen naar de ‘buitenwereld’. Dankzij de deskundige aanpak van Joke & Dirk ontstond een werkgroep van geëngageerde medewerkers uit verschillende afdelingen en creatieve externen die samen originele projecten opzetten, onze de bewoners in de samenleving brachten en Ter Heide een gezicht gaven.”
Paul Geypen en Inne Driesen, Directie Ter Heide.

“Na een woelige periode met heel wat veranderingen was het noodzakelijk om met onze belangrijkste partners de neuzen terug in dezelfde richting te krijgen. Onder leiding van Joke werd een eerste aanzet gegeven tijdens een inspirerende en interactieve sessie thinking out of the box. Resultaat: creatieve vernieuwende ideeën, partners die zich betrokken voelden en een aangescherpte samenwerking met TUI. Doelstelling bereikt!”
Thierry Coppejans, Head of Third Party Retail Tui België.

Prijs en voorbeeldprogramma’s op aanvraag.

Inbegrepen: intakegesprekken, ontwerp en begeleiding van het volledige programma op maat, inclusief rapport, reis, overnachting (2 nachten) in een uniek hotel met ontbijt, lunch en diner in goede restaurants, wijnen, lokaal vervoer en toegangsprijzen, huur locaties en materiaal.
Niet inbegrepen: BTW (21%) en speciale dranken.

Voor info en vragen:  joke.quintens@icloud.com of tel: 0032474976272

 

Advertenties